• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • درزی خلردی : ایران کاپ فرصت‌سازی بسیار خوبی برای فوتبال کشور است

 فوتبال ملی در آستانه صعود به جام جهانی نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد

رئیس هیات فوتبال استان مازندران درباره ایران کاپ می‌گوید این طرح ضمن استعدادیابی، موجب نشاط و سلامت در میان جامعه و بازیکنان سایر رده‌ها می شود.

🔺به گزارش نساجی اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی در ابتدا با اشاره به مصوبه برگزاری ایران کاپ در همایش روسای فوتبال استان‌ها گفت: ایران کاپ بستر جدیدی برای فوتبال کشور است که در صورت برنامه‌ریزی و اجرای دقیق می‌تواند باعث رشد و اعتلای فوتبال در همه استانهای کشور شود؛ به خصوص اگر علاوه بر استان‌هایی که در لیگ برتر و دسته اول تیم ندارند، سایر استانها نیز با استفاده از بازیکنانشان که سابقه بازی در لیگ‌های برتر و دسته اول را ندارند درگیر این کاپ شوند. قطعا این طرح، فرصت بسیار مناسبی برای استعدادیابی بوده و بازیکنان فرصت ویژه‌ای را برای اثبات ظرفیت‌های خود به دست خواهند آورد.

🔺وی تصریح کرد: البته مسائل مختلفی مانند هزینه‌های شرکت در مسابقات نیز برای تیم‌ها باید سنجیده شود. شاید عدم حضور برخی استان ها در لیگ‌های برتر و دسته اول به خاطر نداشتن همین حامیان مالی باشد، پس باید درباره این موضوع نیز تدابیری اندیشیده شود.
درزی خلردی با اشاره به پتانسیل بالای کمی و کیفی فوتبال مازندران در کشور ادامه داد: با اینکه مازندران، استانی صنعتی نیست نزدیک به ۵۰۰ تیم و ۳۰۰ باشگاه فعال دارد که هر روز با مشکل اسپانسری روبرو هستند. اگر خروجی مناسبی از برگزاری ایران کاپ بگیریم، قطعا به نفع فوتبال ملی ما بوده و باعث شور و نشاط در میان جامعه و بازیکنان و حرکت جامعه به سمت سلامت و نشاط خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله ایران کاپ در همه رده ها از جمله فوتبال ساحلی و فوتسال نیز اجرا شود که تحقق این مهم در ارتقای فوتبال ایران بسیار موثر خواهد بود.

🔺رییس هیات فوتبال استان مازندران همچنین با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی شرایط بسیار مناسبی دارد و در آستانه قطعی شدن صعود به جام جهانی 2022 قرار داریم. حمایت همه جانبه مدیریتی و تلاش کادرفنی و بازیکنان باعث شده تا با کمترین هزینه در حال صعود زودهنگام باشیم که دستاورد بزرگی محسوب می شود. تیم ملی، نماینده کشورمان در آوردگاه بزرگ جهانی خواهد بود، پس نیاز است که همه ایران حمایت ویژه ای جهت آماده‌سازی و رفع دغدغه‌های این تیم و فوتبال ملی داشته باشد.

🔺درزی افزود: بخشی از حمایت ها به مسائل مالی مربوط است که اگر واقع بین باشیم بودجه فوتبال ملی ما با دیگر تیم‌های صعود کننده به جام جهانی صعود می کنند قابل مقایسه نیست. بخش دیگری از حمایت‌ها نیز غیر مادی و معنوی است که به عنوان مثال تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در این بخش می‌گنجد. بسیار هوشمندانه است که در آستانه صعود به جام جهانی باری از روی دوش فوتبال کشور برداریم، انشاله با همدلی و همراهی همگانی شاهد درخشش ملی‌پوشان پرتوان کشورمان در جام جهانی باشیم و برای نخستین بار از مرحله گروهی رقابت ها، صعود کنیم.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *