✍️حسین یوسفی

در آخرین مورد از بازیکنان جذب شده در تیم بزرگسالان نساجی مازندران، علیرضا منظمی در رده‌ی سنی زیر ۲۳ سال به نساجی پیوست. قبل از او هم بازیکنان دیگری ابتدای این فصل و حتی فصل قبل جذب نساجی شدند و برخی‌ها بدون حتی دقایقی بازی در تیم ماندند یا از تیم جدا شدند!

🔸نگارنده، رییس آکادمی باشگاه و سرمربی امیدهای نساجی، بارها اعتراض‌مان را به مهدی مهدوی‌کیا سرمربی وقت تیم ملی امید کشورمان ابراز کردیم و انتقاد بابت عدم دعوت بازیکنی از تیم امید قهرمان فصل قبل لیگ برتر کشورمان، اما حالا حق را به او و میرشاد ماجدی می‌دهیم، وقتی تیم خصوصی بزرگسالان نساجی با بودجه‌ی محدود، حاضر به استفاده از بازیکنان پایه‌ی محصول خود باشگاه نمی‌شود و در بهترین حالت، امثال محمد عباسی فقط نام‌شان در لیست هجده نفره قرار می‌گیرد و حتی در بازی‌های حذفی نیز رنگ حضور در زمین بازی را نمی‌بینند.

🔸امیدهای قهرمان فصل قبل و صدرنشین مقتدر فعلی با انجام یک بازی کمتر، با عملکرد چشم‌گیر و خیره‌کننده در دفاع تیمی، خط دفاع و دروازه در ۱۱ بازی اخیر تنها ۳ گل خورده دارند و در ۸ بازی کلین‌شیت کردند که آمار فوق‌العاده‌ای است در برابر غول‌های متمول و صنعتی همچون سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور، آلومینیوم اراک و…، آیا نمی‌شد بجای جذب دروازه‌بانانی چون شهاب عادلی و امیررضا رفیعی، از دروازه‌بانان شایسته و آینده‌داری همچون کمیلی قربانی، محمد طالبی و… همانند حسین خطیر در تیم بهره بود؟ حداقل بعنوان دروازه‌بانان سوم و چهارم تا با در کنار تیم بودن و با بزرگسالان تمرین کردن، تجربه‌ی بیشتری کسب کنند.

🔸آیا علی اسدی‌مقدم، علی داوران و… برتر از امثال حسن امدادی، احمدرضا محمدنژاد، احسان قبادی و… هستند که با تیم تمرین می‌کنند و در تیم حضور دارند اما برای این استعدادهای ناب هیچ انگیزه‌ای برای درخشش در ترکیب تیم امید نمانده تا به بزرگسالان برسند.

🔸در همین فصل شاهد اشتباهات فردی متعددی از سوی بازیکنان نامدار و باتجربه‌ی تیم همچون مسعود شجاعی بودیم که در فوتبال امری طبیعی است، نمونه‌اش همین بازی اخیر با پرسپولیس که اخراج و اشتباه منجر به گل سوم پرسپولیس از سوی دو بازیکن باتجربه‌ی تیم بود، پس چه بهتر که ساکت الهامی که تیم تحت هدایتش در این فصل نتایج نسبتا قابل قبولی هم کسب کرده این فرصت را به استعدادهای بومی و آینده‌دار نساجی هم بدهد
و نیم نگاهی به آن‌ها بیندازد.

🔸سهمیه‌ی لیگ برتری نوجوانان نساجی که با خون دل به دست آمده بود را به بهانه‌ی خرج اضافه! به راحتی آب خوردن فروختند، در حالی‌که قرار بود بجایش سه سهمیه در رده‌های پایین‌تر لیگ کشور و استان برای پرورش استعدادهای فوتبال این دیار بخرند اما گویی همه‌ی آن‌ها وعده‌ای بیش نبوده برای فریب دادن ما و البته مسئولین تا زیر برگه‌ی فروش تیم را امضا کنند و حال باید همه‌ی این افراد پاسخ‌گو باشند.

🔸در پایان مثل همیشه امیدواریم مسئولین، پیشکسوتان، اهالی فوتبال و هواداران در قبال این کم‌لطفی‌های همیشگی و البته پرتکرار به استعدادهای پایه‌ی شهر و استان‌مان واکنش نشان دهند و البته پاسخ مسئولین باشگاه در قبال عدم بکارگیری این استعدادها و هدررفت‌شان و همین‌طور جذب امثال علی آل‌کثیر، سجاد قلی‌بیگی، محسن کریمی، امیرحسین باقرپور، امیرحسین یحیی‌زاده و…. که با مبالغ آن‌چنانی جذب تیم شدند و برخی راه جدایی در پیش گرفتند و برخی دیگر آماده نیستند! پاسخی که باید خیلی زودتر از این‌ها داده می‌شد و در لابلای هیاهوی نتایج این فصل، خانه به دوشی نساجی و وضعیت نابسامان ورزشگاه شهید وطنی هیچ‌وقت پاسخی داده نشد.

 

 

🔻 ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

سایت رسمی نساجی اسپرت
🌎 www.nassajisport.com
اینستاگرام
🆔 https://instagram.com/nassajisport
فیسبوک
https://www.facebook.com/NassajiSport1
توئیتر
📢 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
🆔 @nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *