حمید مطهری نساجی

چکیده ای از صحبت‌های مطهری سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان

در رابطه با بازی فردا دوست دارم که کنفرانس خبری را با کلمه “ما” شروع کنم چون بازی سپاهان واقعاً بازی ماست نه “من”.

💢 در بازی سپاهان برای ما خیلی مهم است که تیم یکدل، منسجم و متحد باشد، در زمین نشان بدهیم که یک تیم به تمام معنا هستیم. بازی‌های بزرگ هدیه خداوندی برای بازیکنان نساجی است تا در چنین بازی‌هایی خود را اثبات کنند.

💢 سپاهان همیشه تیم بزرگ و پرمهره‌ای بوده است و ما از نظر مالی نمی‌توانیم با سپاهان رقابت کنیم ولی این دلیل نمی‌شود که برای ما بهانه‌ای وجود داشته باشد، می‌توانیم با کار گروهی این خلا را تکمیل کنیم، نساجی تاریخ بزرگی قبل و بعد از قهرمانی در جام حذفی داشته است و ما دوست داریم با نساجی تاریخ‌سازی کنیم.

💢 آماده بازی با سپاهان هستیم و از هر نظر مشکلی نداریم، ما نساجی هستیم و با تمام وجود می‌جنگیم؛ بازی با تیم‌های بزرگ انگیزه‌های لازم را در بازیکنان ایجاد می‌کند و نیاز به کار خاصی در این زمینه نیست و ایمان دارم که بازیکنان نساجی می‌توانند از این بازی برای نشان دادن توانایی‌های خود استفاده کنند.

💢 داوران اگر به نفع تیم یا به ضرر ما سوت بزنند، دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، داوران ما زحمت می‌کشند و دوست دارم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

💢 دوست داریم سپاهان با تمام بازیکنان خود بازی کند و ما نفر به نفر این تیم را آنالیز کردیم ولی در فوتبال حرفه‌ای کار تیمی حرف اول را می‌زند و اگر بردیم بازیکنان تشویق می‌شوند و اگر باختیم برعهده من است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *