به گزارش ”نساجی اسپرت” فجر شهیدسپاسی تا پایان نیم‌فصل اول در خانه برنده از زمین خارج نشده و با ۵ تساوی مقابل استقلال، فولاد، مس رفسنجان، هوادار، تراکتور و همچنین دو باخت در برابر سپاهان و گل گهر، همچنان در حسرت پیروزی خانگی است. فجری‌ها در حافظیه شیراز سه مرتبه دروازه حریفان را باز کردند و ۶ بار هم دروازه‌شان را باز شده دیدند.

اما فجر در خارج از خانه نتایج بهتری نسبت به بازی های خانگی خود کسب کرده است. دو برد در ابتدای فصل مقابل تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان، یک تساوی در برابر پدیده و پنج باخت مقابل تیم های نساجی، آلومینیوم، مسجد سلیمان، ذوب آهن و پرسپولیس ماحصل کار شیرازی ها بوده. دریافت هفت گل و تنها سه بار باز کردن دروازه رقبا در خارج از خانه، نشان از ضعف شدید خط حمله تیم فجرسپاسی دارد.

شاید یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم فجر شهید سپاسی در بازی های خانگی، چمن ناهموار شیراز باشد. با قاطعیت نمی توان گفت که عدم گلزنی تیم ها به چمن نامطلوب حافظه شیراز ارتباط داشته باشد، اما چمنی که هفت بازی در آن برگزار شده است و تیم ها فقط توانستند نه مرتبه دروازه تیم مقابل را باز کنند نشانه هایی از اشکال را نشان می‌دهد

 بازیکنان علی کلانتری در نیم فصل اول نشان دادند که تیم استخوان داری هستند و تیمهای مقابل را آزار خواهند داد. حداقل این را در برابر تیم های بالا جدول به خوبی نشان داده اند، اما زمین نامساعد، توان هجومی ضعیف، عدم خودباوری بازیکنان، از دیگر دلایل عدم نتیجه گیری این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است.

✍️ Mazar (مازار)

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
توئیتر
 https://twitter.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

فیس بوک
https://www.facebook.com/nassajisport1

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *