تیم نساجی روز گذشته در استادیوم امام رضای مشهد با تک گل ایوب کلانتری موفق شد ذوب آهن را شکست دهد و با دست یابی به سه امتیاز ارزشمند این بازی بار دیگر به رده هشتم جدول صعود کند.

به گزارش نساجی اسپرت و به نقل از سایت  “ورزش سه”، یکی از خوب های نساجی در این دیدار مهرداد عبدی بود؛ بازیکنی که ضربه اش بعد از برخورد به تیر دروازه ذوب آهن جلوی پای ایوب کلانتری افتاد و این بازیکن هم بلافاصله با ضربه آرام به توپ نساجی را یک بر صفر پیش انداخت و در نهایت این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

مهرداد عبدی که بعد از عقد قرارداد با نساجی در میانه های راه به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شد در بازی با ذوب آهن بازی در سه پست را تجربه کرد. با شروع بازی او در جناح چپ خط دفاعی  در کنار حامد شیری و سعید بیگی به میدان آمد اما با گذشت دقایقی از بازی به توصیه کادر فنی او جای خود را با سعید بیگی عوض کرد و به جناح راست رفت. در نیمه دوم و بعد از گل هم با اضافه شدن امیر مهدی جانملکی به ترکیب نساجی مهرداد عبدی یک خط جلو رفت و در کنار اکبر صادقی در نقش هافبک دفاعی ظاهر شد و از آنجایی که ذوب آهن برای جبران گل خورده روی به بازی هوایی آورد در کنار حامد شیری همه توپ های بلند را برگشت داد.

مهرداد عبدی می توانست در این بازی و روی ضربه ایستگاهی نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند اما ضربه سرش به تیر خورد و در ادامه توسط ایوب کلانتری تبدیل به گل شد. او در بازی با نفت مسجد سلیمان در استادیوم نقش جهان کمی بدشانس بود چون در این بازی هم ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *