نساجی مازندران

 

حسین یوسفی

✍️ حسین یوسفی

با انجام بازی‌های امروز، دو سوم از بازی‌های لیگ بیست و یکم انجام شده و تکلیف مدعیان قهرمانی و فانوس بدستان سقوط تا حدود زیادی مشخص شده اما آنچه برای ما حائز اهمیت است ساختن تیمی باشخصیت و قابل‌احترام است، کار مهمی که ساکت الهامی بخوبی از پسش برآمده است.

🔸نساجی این هفته در دیداری خانگی و باز هم در دیار امام رضا(ع)، میزبان استقلال مدعی و آماده‌ی این روزهای فرهاد مجیدی بود. تیم سرحالی که با پشتوانه‌ی روحیه‌بخش ۶ برد متوالی در هفته‌های اخیر پای به این بازی گذاشت، تنها تیم بدون شکست این فصل، کم‌ترین گل خورده (۶ گل) را دارد و از همه نظر، آمار و ارقام حکایت از روزهای خوش دوباره برای آبی‌ها دارد. اما نساجی در این دیدار بدون ترس و واهمه از حریف نام‌دار، لحظه‌ای پا پس نکشید و با وجود نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر (۲ شکست و ۳ تساوی)، در این دیدار سربلند بود و تک امتیاز شیرین و مهمی را کسب کرد.

🔸الهامی فصل قبل نشان داده کارش را – البته در آرامش و با حمایت هواداران – بخوبی بلد است، او با جسارت ستودنی‌اش، تیمی از هم گسیخته را تحویل گرفت و در شرایطی که کمتر کسی امید به بقا داشت با شاهکاری بی‌نظیر و کسب نتایج درخورشأن و خیره‌کننده، فرشته‌ی نجات نساجی‌چیان شد.

🔸گرچه هنوز به جمله‌ی از سر استیصال و ناامیدی الهامی در نشست خبری پس از بازی نساجی – پرسپولیس، ایراد و نقد جدی وارد است اما او بار دیگر نشان داد تبحر خاصی در جمع کردن تیم و حواشی‌های موجود دارد.

🔸کاش تیم خوب این فصل‌مان که با انجام بازی‌های تحسین‌برانگیز، رضایت اکثر هواداران را جلب کرده، از فقدان مهاجمان خوب، گل‌زن و چهارچوب‌شناس رنج نمی‌بُرد تا نساجی به حق واقعی خود و حضور در نیمه‌ی بالایی جدول دست می‌یافت. مشکل عیانی که در دو فصل اخیر، نساجی را متضرر کرده و امیدواریم حداقل برای فصل بعد این نقص مرتفع گردد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *