ترمز استقلال تهران

 به گزارش “نساجی اسپرت”، رکورد گلزنی مداوم شاگردان فرهاد مجیدی بعد از یازده هفته متوالی متوقف شد. استقلال امروز در حالی مقابل نساجی مازندران با تساوی بدون گل متوقف شد که آخرین بار، سه ماه پیش در یک بازی از لیگ برتر موفق به گلزنی نشده بود. این بازی مربوط به دیدار آبی ها با پرسپولیس در تاریخ سیزدهم آذر ماه می شد که تقابل یحیی و مجیدی بدون گل به پایان رسیده بود.

💢 بعد از تساوی صفر – صفر در دربی پایتخت، استقلال طی یازده هفته متوالی موفق به باز کردن دروازه همه حریفان خود شد تا رکوردی قابل توجه به جای بگذارد.

💢 خط حمله تیم مجیدی که در طول این مدت عملکرد خوبی داشت‌ در شبی که عنوان بهترین خط حمله را هم از دست داد، از تداوم رکورد قابل توجه خود بازماند و شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی موفق شدند راه دروازه خود را به روی تیمی که در ماه زمستان همه بازی های خود را با گل پشت سر گذاشته بود، بسته نگه دارند.

💢 البته استقلالی ها برای فرار از این اتفاق تا آخرین لحظه تلاش کردند و حتی معتقد بودند که داور باید حرکت حقیقی روی مطهری را پنالتی اعلام می کرد. با این وجود اما دروازه بان باتجربه نساجی نه تنها دراین صحنه بلکه در کل نود دقیقه از آزمون دشوار خطرناک ترین خط حمله لیگ سربلند خارج و موفق به انجام کاری شد که یازده دروازه بان قبلی مقابل استقلال موفق به انجام دادن آن نشده بودند./ ورزش ۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *