نساجی مازندران

نساجی در هفته بیست و سوم اگر چه میهمان است اما باز هم در مشهد به میدان خواهد آمد و اینبار باید در استادیوم ثامن بازی با شهر خودرو را تجربه کند. نساجی که به دلیل بازسازی استادیوم شهید وطنی و هم چنین کیفیت نامطلوب زمین استادیوم شهدای ساری بازی های خانگی خود را به مشهد برده و در استادیوم امام رضا از حریفان پذیرایی می کند اینبار باید در استادیوم ثامن بازی کند به این خاطر که از ابتدای فصل تیم شهر خودرو بازی های خود را در استادیوم ثامن میزبانی می کرد.

💢 نساجی در غیاب چهار مهره کلیدی خود راهی مشهد خواهد شد. علیرضا حقیقی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با سپاهان در این سفر مازنی ها را همراهی نخواهد کرد. علاوه بر مهرداد عبدی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف دو هفته ای در ترکیب نساجی به میدان نمی آید فرزاد زامهران هم به همین خاطر امروز کتف خود را جراحی می کند و چند هفته ای دور از میادین خواهد بود و مرتضی منصوری هم به جمع مصدومین نساجی اضافه شده که در بازی با سپاهان در ترکیب تیم به میدان نرفت.

💢 نساجی در بازی رفت دو بر صفر حریف خود را شکست داد و به دلیل شکست در برابر سپاهان در هفته بیست و دوم امیدوار است در این بازی به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کند تا در جدول رده بندی جایگاه بهتری را تجربه کند./ورزش ۳

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *