درزی خلردی: باید از تجربه پیشکسوتان در کنار نیروی جوانی استفاده کرد

پیشکسوتان و بزرگان فوتبال مازندران در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال مازندران دور هم جمع شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، نشست صمیمی با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جونان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، بریمانی معاون مدیرکل ورزش و جوانان، یگانه دبیر هیات فوتبال استان، میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر، طرزه ئی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا و جمعی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال مازندران در بهشهر برگزار شد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در جمع پیشکسوتان فوتبال استان مازندران، ضمن تمجدید و تقدیر از پیشکسوتان و موسپیدان فوتبال مازندران، اظهار داشت: افتخارات ورزش استان مازندران بخصوص ورزش فوتبال، مرهون حضور و زحمات شما است.


رنگرز افزود: پیشکسوتان خالصانه از خودشان گذشتند و بذری را کاشتند که به هر شکل الان به ثمر نشسته است و ورزش استان از میوه و سایه این درخت بهره مند میشود.

در ادامه رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز خرسندی از حضور در جمع بزرگان فوتبال استان گفت: در ابتدا باید یادی کنیم از عزیزان و بزرگانی که برای فوتبال این استان زحمات زیادی را کشیدند و حالا در میان ما نیستند و از خداوند بزرگ برای آن عزیزان طلب آمرزش دارم.
وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم افزود: برگزاری چنین مراسمی بسیار کار ارزشمند و بزرگی است که می تواند اتحاد را میان جامعه فوتبال بیشتر کند.

رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: همه پیشکسوتان و بزرگان فوتبال مازندران، سالیان سال تلاش کردند و تجربیات ارزشمندی را کسب کردند و حالا وقت آن رسیده که از این تجربیات به بهترین نحو و به سود فوتبال استانمان استفاده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: قطعا استفاه از تجربیات پیشکسوتان در کنار نیرو و انگیزه جوانی می تواند مسیر روشنی را پیش روی فوتبال استان قرار دهد و سیاست هیات فوتبال مازندران نیز به همین صورت است.

رحیم درزی خلردی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی و بهبودی کامل را برای مهندس بهروان و رجبعلی ابراهیمی پیشکسوتان ارزشمند فوتبال مازندران دارم و امیدوارم تا در مراسم بعدی این دو عزیز را درکنارمان ببینیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *