واکنش مدیرعامل نساجی به صحبتهای عضو کمیته انضباطی

🔺در حالی که به گفته ایزد سیف‌ الله‌ پور مدیرعامل باشگاه نساجی، این باشگاه بعد از دیدار با استقلال، به خاطر حضور دو بازیکن خارجی  ….

آبی‌ها در میدان، به صورت رسمی به این موضوع اعتراض و خواهان تغییر نتیجه آن بازی شده بود، رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در مصاحبه‌ای که با روزنامه فرهیختگان داشته، گفته که نساجی اصلا شکایتی نکرده و حتی در صورت شکایت هم، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد.

🔺ابتدا صحبتهای عضو کمیته انضباطی را برایتان نقل می‌کنیم تا سپس سراغ اظهارات جدید مدیرعامل باشگاه نساجی برویم.

🔺جاودانی گفته است: الان نساجی می‌گوید رای ما چه شد؟ مگر آقایان شکایتی درباره دو بازیکن خارجی استقلال کرده‌اند؟ جالب است بدانید آنها اصلا شکایتی نکرده‌اند، اما اگر الان هم شکایت کنند، این موضوع رد می‌شود چون استقلالی‌ها چیزی را جعل نکردند و گفتند ضمانتنامه بانکی آنها مشکل دارد که این موضوع را رفع کردند.

🔺درواقع ماده ۶۱ مقررات انضباطی می‌گوید بازیکنانی که غیرمجاز هستند، ظرف ۲۴ساعت می‌توان از آنها شکایت کرد مگر اینکه ثابت شود مدرکی که ارائه داده‌اند، جعلی بوده است.

🔺سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به صحبتهای عضو کمیته انضباطی به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: ما به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در بازی ما مقابل استقلال، آقای خلیفه سلطان به عنوان ناظر بازی به استقلال اعلام کرد که حق استفاده از دو بازیکن خارجی‌‌اش را ندارد اما همانطور که دیدید این دو بازیکن جلوی نساجی بازی کردند.

🔺مدیرعامل باشگاه نساجی صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: بعد از آن بازی، ناظر بازی در صورتجلسه‌ای همه موارد را به اطلاع سازمان لیگ رساند و سازمان لیگ هم این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. حتما هم در جریان هستید که استقلال در بازی بعدی‌اش مقابل گل گهر نتوانست از دو بازیکن خارجی‌اش استفاده کند.

🔺به گفته سیف‌الله‌پور، گزارش ناظر بازی اهمیت زیادی دارد چرا که این موضوع برای نساجی رخ داده است: چطور سرمربی تیم ما 6 جلسه محروم شد؟ قطعا باشگاه گل گهر که شکایتی از ساکت الهامی نکرده بود. بلکه کمیته انضباطی بر اساس گزارش ناظر و داور بازی، سرمربی تیم ما را محروم کرد و حالا هم بحث ما این است که ناظر بازی استقلال و نساجی، در گزارشی که به سازمان لیگ داده بود، به موضوع دو بازیکن خارجی استقلال اشاره کرده بود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *