🔺️ رضا درویشی در خصوص برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک اظهار داشت: به همه هواداران خونگرم قائمشهری که به استادیم آزادی امدند خیر مقدم می گویم.

🔺️ همچنین قهرمانی تیم امید نساجی را به همه مردم خوب استان مازندران تبریک می گویم. مطمئن باشید همه جای ایران صحبت از نساجی است.

🔺️ رئیس هیات فوتبال قائمشهر گفت: دو فینال داشتیم. یکی دیروز بوده و یکی هم امروز است. شک نکنید امروز نساجی بهترین بازی خودش را انجام می دهد. من از دیروز در کنار تیم هستم. مدیرعامل، مالک باشگاه و هر عزیزی که در نساجی سمت دارد مانند مجتبی ابراهیمی و ساکت الهامی سنگ تمام گذاشتند. او یک مربی خاص است. الهامی باید آقای خاص فوتبال ایران باشد. کادرفنی بسیار خوب و بچه‌های با غیرتی دارد. مطمئنا برای قهرمانی آمده‌ایم. امیدوارم امشب در قائمشهر جشن بگیریم.

🔺️ وی در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای قهرمانی، عنوان کرد: جلسات متعددی در استانداری، فرمانداری و شورای تامین داشتیم. فکر می‌کنم جمعه در ورزشگاه شهدای ساری جشن بگیرند و اتفاق خوبی برای مردم مازندران باشد و همه جای ایران با نام نساجی آشنا شوند.

🔺️ درویشی در خصوص اینکه آیا بانوان هم می توانند در این جشن حشرکت کنند، گفت: در مورد این مساله شورای تامین استان تصمیم می‌گیرد و ما کاره‌ای نیستیم. همه دوست دارند. با توجه به مجوزی که در بازی‌های ملی می‌دهند تعدادی از خواهران عزیز ما شرکت می‌کنند. در بازی‌های باشگاهی هیچ مجوزی ندادند. ان‌شاالله در خانه هم که هستند دعا کنند امروز نساجی ما قهرمان شوند.

🔺وی در مورد پیش بینی نتیجه این بازی ظهار داشت: نتیجه را نمی‌توانم پیش بینی کنم اما احساس می‌کنم با این روحیه‌ای که تیم دارد، می‌بریم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *