استادیوم شهید وطنی

حسین یوسفی

✍️حسین یوسفی / نساجی آنلاین

🔺۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ آخرین بازی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در برابر استقلال برگزار شده و حالا پس‌ از گذشت هشت ماه که قرار بوده چمن ورزشگاه ترمیم و تعویض شود عملا شاید کمتر از ۵۰٪ شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه هستیم و طی این هشت ماه، یک چشم هواداران و عاشقان پرشور نساجی خون بوده و چشم دیگر اشک!

🔸همه درمانده و مستأصلند که برای ادامه‌ی کار به کجا و نزد چه کسی پناه ببرند، شکایت کنند و کمک بخواهند. هر مسئولی از خود سلب مسئولیت می‌کند و تعویق پروژه و کم‌کاری را به گردن دیگری می‌اندازد و این وسط، بیچاره هوادار نساجی که نشده یک فصل آب خوش از گلویش پایین برود.

🔸طی این مدت طولانی انواع و اقسام بازدیدها و سرکشی‌ها به ورزشگاه انجام شده اما طبق عرف معمول و همیشگی، جز نمایشی جهت عرض‌اندام، چیز دیگری از درونش درنیامده.

🔸خدا را شکر که قرار نبوده مسئولان دلسوز و دغدغه‌مند! برای تیم لیگ برتری استان، ورزشگاهی بسازند که در آن صورت، قطعا عمر ما کفاف دیدن قیچی زدن روبان قرمز افتتاح ورزشگاه را با خیل عظیم مسئولان دلسوز همیشه در صحنه و البته با عکاس اختصاصی جهت درج و نشر در صفحات کاری و شخصی‌شان را نمی‌داد!

🔸آقایان مسئول و دست‌اندرکار، خواهشا ذره‌ای به فکر تنها دلخوشی جوانان این شهر محروم و آبرو و اعتبار فوتبال استان باشید. اگر فقط کمی از انسانیت بویی برده باشید و حدیث پیامبر مبنی بر خدمت به خلق‌الله سرلوحه‌ی اعمال‌تان باشد که پاداشش همانا برابر جهاد در راه خداست آن‌وقت حال و روز مردم فوتبال‌دوست یک شهر و استان این نبود.

اینستاگرام نساجی اسپرت
http://www.instagram.com/nassajisport

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *