به گزارش نساجی اسپرت، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر مقابل نساجی در نشست خبری عنوان کرد: من یک روز در برد گفتم به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم و امروز هم در باخت این را می‌گویم. بچه های ما فوق العاده بازی کردند و از همه نظر بهتر از تیم قابل احترام نساجی بودند. هم در نیمه اول در بخش مالکیت و ایجاد موقعیت و هم در نیمه دوم فوق العاده کار کردیم.

💢 او ادامه داد: واقعا نساجی نتوانست بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد و فقط بعد از گل خیلی خوب دفاع کردند. واقعا دفاع هایشان به همراه دروازه‌بان‌شان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. به تیم نساجی و هواداران‌شان بخاطر این برد ارزشمند تبریک می‌گویم و ما هم باید برای بازی هفته آینده آماده شویم.

💢 تاتار با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه امام رضا گفت: بازی ها پرفشار است و خدا را شکر که در این بازی آسیب ندیدیم ولی زمین ورزشگاه امام رضا مقداری نامساعد بود و به نظر من چمن آن بلند بود و هم مقداری شل بود و بازیکنان در کناره های زمین دچار مشکل شدند و بهرحال طبیعی بود چون در این ورزشگاه بازی انجام نشده است و فکر می‌کنم مقداری چمن کیفیتش را از دست داده است. امیدواریم که در هفته های آینده شرایط‌مان بهتر شود و به مسابقات برگردیم.

💢 سرمربی ذوب آهن در واکنش به نقش محوری میلاد جهانی در ذوب آهن بیان کرد: در بخش حمله میلاد، خالقی فر، خدا بنده لو و پیستون های کناری ما نقش آفرینی می‌کنند. به هر حال با توجه به اینکه خصوصیات فنی میلاد از نظر تکنیکی خوب است شاید بیشتر به چشم می‌آید ولی در کل تیم ما روز خوبی را پشت سر گذاشت ولی افسوس که نتوانستیم امتیازی را به دست بیاوریم. واقعا مستحق این باخت نبودیم و از همه نظر آمار به نفع ما بود.

💢 تارتار در پایان در خصوص عملکرد داور این دیدار اظهار داشت: داوری اگر روی صحنه گل اشتباه نکرده باشند که فکر می‌کنم نکردند بسیار خوب بود و خسته نباشید می‌گویم به گروه داوری. بسیار خوب داوری کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

ما را در صفحات زیر دنبال کنید:
اینستاگرام
https://instagram.com/nassajisport
تلگرام
https://t.me/nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *