روا نبود که اینچنین…

  • توسط admin
  • ۲ سال پیش
  • ۰
ساکت الهامی

🔻 به نظر می‌رسد که فکر می‌کنند هر چه بیشتر حواشی عجیب حوالی نساجی باشد بیشتر بر سر زبان‌ها هستند اما دریغ از آنکه روز به روز مسیر سقوط اعتباری را با سرعت بیشتری طی خواهند کرد. زمانی که نساجی به لیگ‌برتر بازگشت تمام ایران نساجی را ستایش می‌کردند اما حالا پس از گذشت چهار سال سوژه اول رسانه‌ها شده است و تقریباً هر روز یک خبر حاشیه‌ای از اردوی نساجی منتشر می‌شود که تا مدت‌ها برند و اعتبار نساجی را زیر سوال می‌برد و مضحکه فضای مجازی و هواداران می‌شود.

🔻 از ماجراهای درگیری بازیکن- مربی، بازیکن- بازیکن، سرمربی- سرپرست که پیش از این شنیده شده بود این روزها هم خبری مبنی بر درگیری سرمربی- سرمربی از اردوی نساجی شنیده شده است. احتمالاً در چشم بودن و سخنرانی پشت میکروفن را بالاتر از اعتبار نساجی می‌دانند که اینچنین هر خبری منتشر می‌شود و آنها ساعت‌ها داستان‌سرایی می‌کنند. فصل جدید در حال آغاز است و همچنان تیترهای زرد با اختلاف در دست ماست. غده‌ای که هر روز بزرگ‌تر می‌شود و جراحی‌اش‌‌ سخت‌تر. یا روزی می‌کشد‌‌ یا روزی از بدنه‌ی‌‌ تیم جراحی شده و خارج می‌شود.

🔻 روا نبود که اینچنین با او رفتار شود. او که با نخستین جام نساجی حتی فرصت جشن گرفتن هم پیدا نکرد. ساکت الهامی با این مشخصات بود و توانست جام را به مازندران بیاورد. اتفاقات رختکن هنوز شفاف‌سازی نشده اما آیا دلمان نمی‌خواست او را در جشن قهرمانی آن هم در قائمشهر ببینیم؟ کاش صبر و مدارا میشد و کاش اینچنین با سرمربی قهرمان خود رفتار نمیشد که مانع سقوط نساجی در بحرانی‌ترین روزها بود و جام قهرمانی آورد. کاش خودمان را زیر سوال نبریم و طوری نشود که اگر روزی یک سرمربی خواست به قائمشهر بیاد با این رفتارهای غیرحرفه‌ای منصرف شود.

🔺 اگرچه به نظر می‌رسد ساکت می‌بایست در کنترل احساسات لحظه‌ای خود بیشتر تمرین کند تا خودش و مجموعه‌ای که در آن کار می‌کند صدمات کمتری را ببینند اما نباید اینگونه پس از رفتنش او را همچون سرباز دشمن نمایش داد. از حرفه‌ای بودن و البته شرط معرفت به دور است اگر که تا زمانی که یک سرمربی حضور دارد او را کاپلو بنامیم و زمانی که رفت این گونه او را تخریب کنیم. ساکت خوب یا بد سرمربی نساجی بوده است و البته که نخستین جام را هم به ارمغان آورده پس احترامش واجب است. توهین به او، مهاجری، نکونام و هر یک از عزیزانی که در نساجی زحمت کشیدند توهین به خودمان است. همگام نشوید با کسانی که علاقه‌مند به فحاشی هستند تا کمی دیده شوند! ما خوش استقبال و خوش بدرقه خواهیم بود و قدردان تمام کسانی که حتی یک قدم برای نساجی برداشتند.

تحریریه نساجی اسپرت

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *