محمد رضی

 

محمد رضی

✍️محمدرضی

🔺 از زمانیکه نساجی جگر گوشه مردم شهرخسته که تنها یادگاری از  کارخانه نابود شده اش به بهانه کمبود امکانات به پایتخت تبعید شد . دیدن تیم محبوبمان فقط هر 15روز  یکبار آن هم به مدت دوساعت تنها دلخوشی ما شده بود.   درحالیکه حتی یک بانوی مطلقه هم میتواند هر هفته یک روز فرزندش را ببیند ولی ما نساجی چی ها خیلی وقت هست  که همین را هم  نداریم .

 

🔺متاسفانه بعداز دور بودن تیم ازوطنش افراد تازه به دوران رسیده که افسار باشگاه را بدست گرفته اند هرکاری دلشان خواسته با تیم میکنند ازپست های عجیب برای افراد نور چشمی تا دعوت و جذب بازیکنانی که چندسالی داخل زمین بازی هم رویت نشده اند . هواداران همچنان سکوت کرده اند و دندان روی جگرگذاشتند مبادا حاشیه هایی ایجادشود که باعث ضربه  به عملکرد تیم گردد  و همین جایگاه هم را ازدست دهیم . مخصوصا چندروز قبل که سرمربی موفق و کاربلد و سالم ابراهیم مرادی را محکوم به استعفا کردند آن هم به جرم قبول نکردن بازیکن سفارشی .  همگی دیدیم که بزرگان وپیشکسوتان باشگاه  وساطت کردن و مجدد مرادی را به سر تمرین آوردند هم کاری از پیش نبرد  .احترام حاج رحیم دست نشان پدرمعنوی نساجی کبیر که اگر او و برادر فقیدش آقا نادر نبودند شاید  الان تیمی به نام نساجی وجود خارجی نداشت را هم حفظ نکردند و عصر آن روز بعد از تمرین تیم امید با سرمربی اش استعفایش را فورا پذیرفتند درحالیکه همکاری با مربی جوان و موفقی مثل ابراهیم مرادی آرزوی هرتیمی می باشد .

 

🔺 بعد از میثم بائو و فرهاد کوچک زاده اینبار او سومین قربانی بومی کشی توسط مدیر دو تابعیتی نساجی  ودوستانش شده است  . دبیراسماعیلی راهم باشیوه خاص از مربیگری به سرپرستی و سپس به سرمربی امید راهی کردن  تا کاملا از کادر فنی بزرگسالان خارج  گردد .

نساجی مان که تنها دریک برگ کاغذ a4  فقط بنام قاءمشهر شده و کاری ازدست مان بر نمی آید . از مالک عزیز باشگاه جناب آقای  حدادیان خواهش میکنیم حواسش بیشتر به  این تیم باشد وبه قول مامازنی ها “صاحب به سرکجا وسفال به سرکجا”و فقط باتمام وجود دعا میکنیم به حق صاحب الزمان که این تیم محبوب متعلق به شهرش میباشد صحیح و سالم و درهمین لیگ برتر به خانه اش برگردد .

 

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *