🌀 خطیبی: بازیکنان خوبی را جذب کردیم/ بازی مقابل نساجی سخت است
سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص ویژگی بارز تیمش گفت: بازیکنانی که جذب کردیم به قول فوتبالی‌ها «جورن!» یک دل بودن بچه‌ها، صفا و صمیمیتی که در تیم است همه به ما کمک کرد، تا نتایج خوبی را کسب کنیم

♦️ خطیبی: بازیکنان خوبی را جذب کردیم/ بازی مقابل نساجی سخت است
به گزارش خبرنگار نساجی اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با نساجی درباره بازی فردا اظهار کرد: این بازی یک بازی‌ای است که هم برای ما و هم تیم نساجی یک بازی سختی است.

♦️وی با بیان اینکه ما با تیمی بازی داریم که تیم خوب و با نفرات خیلی خوب است. در نتایجی که کسب کرده یکی از دلایلش مشکل زمین تیم بوده است، گفت: قطعا اگر این اتفاق نمی‌افتاد نساجی می‌توانست بالای جدول باشد.

♦️سرمربی آلومینیوم اراک گفت: البته تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند به نظر من غیر از یکی از تیم‌ها که پایین جدول است همه تیم‌ها، تیم خوبی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم اول، بازی خوبی از لحاظ فنی برگزار شود و تماشاگران و همه کسانی که از طریق تلویزیون نگاه می‌کنند یک بازی خیلی خوبی را ببینند.

♦️خطیبی در خصوص ویژگی بارز تیمش بیان کرد: همه تیم‌ها از لحاظ کیفیت زیاد فرقی نمی‌کند. امسال واقعا لیگ، لیگ سختی است.ولی بچه‌های ما تمرینات خوبی انجام دادند. بازیکنانی که جذب کردیم به قول فوتبالی‌ها جورن! یک دل بودن بچه‌ها، صفا و صمیمیتی که در تیم است اینا همه به ما کمک کرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

♦️خطیبی ادامه داد: از لحاظ فنی هم بالاخره نتایجی که گرفتیم اول لطف خدا بوده و بعد تلاش خود بچه‌ها بوده و آن موارد تاکتیکی هر چه که بوده در مسائل فنی واقعا مو به مو انجام دادند، این‌ها همه جمع شده و به ما کمک کردند. مدیریت خوب، حمایت هواداران و مسؤولانی استانی همه کمک کردند، که امیدوارم همین روند ادامه یابد و در بازی‌های آینده هم بتوانیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *