روزهایی که برای اولین بار قرار بود راه رفتن را یاد بگیریم زمین خوردیم. بیش از هزاران بار زمین خوردیم اما نه ما و نه اطرافیان دلسوزمان نگران نبودند تا مبادا نتوانیم هرگز قدم برداریم چراکه ایمان داشتیم و داشتند که روزی پس از هزاران بار به زمین افتادن و صدمه دیدن سرانجام محکم پاهایمان‌‌ را به زمین میخکوب خواهیم کرد.

با برون رفت از روزهای سخت است که عیار ما را می‌سنجند. اگر که قرار باشد نجنگیده پیروز شویم لذت دستاوردها وجود نداشت و هرچه جنگ و رقیب سرسخت‌تر باشد ما مقاوم‌تر، با برنامه‌تر‌‌ خواهیم بود و در نهایت به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست خواهیم یافت. روزهایی که انگشت‌های اشاره‌ی بیشتری به سمت ماست و دشمنان می‌خواهند با سیاهی لشکر خودشان را از هر جمعیتی بیشتر نشان دهند، این ما هستیم که باید عیارمان را نشان دهیم. منتقدین واقعی اما همانطور که برای ستایش به دور از واقعیت صندلی‌ خود را ترک نکردند، حال نیز برای حضور در صف دشمنان ترک نخواهند کرد. انتقادها همواره زوایای مهم را برای بهبود به ما نشان می‌دهند.

حمید مطهری بدون شک جنگجوتر و بنابر حرف همیشگی‌اش قوی‌تر از تمام بهانه‌هاست و راه مدیریت و خروج از مشکلات را به خوبی می‌داند‌. اینک ما به این تیم و کادرش ایمان داریم. تغییرات برعهده اوست و حمایت از ما. مرد روزهای سخت، بار دیگر با هم جشن‌ خواهیم گرفت. جشنی بزرگ پیش روی ماست…

 

مهدی علیزاده

✍🏻 مهدی علی‌زاده

♥️نساجی اسپرت رسانه هواداران نساجی مازندران♥️

 

 

🔻 ما را در صفحات زیر دنبال کنید:

 

سایت رسمی نساجی اسپرت 

🌎 www.nassajisport.com 

اینستاگرام

🆔 https://instagram.com/nassajisport

تلگرام

🆔 @nassajisport1

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *